همانند هر کمپین تبلیغاتی دیگری، امکان اندازه گیری آگاهی از برند با روشهای مختلف وجود دارد. این اندازه‌گیری‌ها به شما کمک می‌کند که نتایج تلاش‌های خود را بررسی کنید و ببینید که تا چه اندازه موفق بوده‌اید. گام اولیه برای شروع این بررسی، جستجوی کلمات کلیدی و کلید واژه‌های مربوط به برند شماست. برای این کار می‌توانید از همان قسمت جستجوی گوگل یا از سایر ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید. عنوان مثال اگر در حوزه تولید کفش ورزشی فعالیت می‌کنید، جستجوی کلیدواژه کفش ورزشی باید بتواند شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل نشان دهد. 

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Frankie سنی یا شیعه؟چرا؟ Paul اخبار خدمات ثبتی و حقوقی جواب سوالات تکنسین فنی اسانسور فان ياس Hector وکیل